Недалеко від Острави на сході Чехії можна виявити невелике промислове місто під назвою Копршивнице (чеськ. Kopřivnice). Він знаменитий тим, що там розташований завод «Татра». Цей чеський автовиробник, в свою чергу, відомий своїми вантажними автомобілями. Пропоную заглянути в музей і познайомитися ближче з цією маркою.
У 1850 році Ігнац Шустала (Ignac Sustala) в місті Копршивнице, де і на сьогоднішній день базується компанія Татра, почав виробництво бричок і колясок. До кінця п'ятдесятих років разом з партнерами була заснована компанія «Шустала і К». До кінця дев'ятнадцятого століття проводилися залізничні вантажівки і пасажирські вагони.
У 1886 був створений перший «легковий автомобіль» під назвою «Президент».
Протягом наступних 20 років на фабриці створили двигун власної розробки, перший автобус, вантажні автомобілі, змінилася назва компанії на Kopřivnická vozovka, вперше був використаний бренд «Татра» (за аналогією з гірською системою Татри).
Tatra type U і T 1914-1915 року випуску.
До 1940 року Татра встигла добре зарекомендувати себе у виробництві вантажівок.
Tatra 57 (начало 30-ых)
Був створений легковий «автомобіль майбутнього» Татра T 77.
Залізничний вагон-експрес «Словацька Стріла» ( «Slovenská strela»), 1935.
Історія компанії не до кінця розповідає про виробництво в період Третього Рейху, але фабрика однозначно працювала і на ній створювалася важка багатоцільова техніка.
У 1946 році компанія стає державної, триває виробництво T 57 і вантажівки T 111. Легендарний T 111 проводився до 1962 року і вважається, що він перевіз матеріали для фундаменту споруджуваного нового суспільства в Європі
У повоєнні роки виробляються тролейбуси і трамваї. Різні модифікації курсували по містах Радянського Союзу.
У 1947 році був створений прототип T 600 TATRAplan. Автомобіль на фото нижче - Tatra T 600S, в 1949 році був представлений на автосалоні в Женеві, після чого подарований Сталіну. Сталін так і не їздив на ньому. У 1976 році його повернули в Копршивнице.
Гоночна Tatra 607-2, створена на початку 50-их.
У 1956 році почали масове виробництво T 603.Округлий дизайн п'ятдесятих.
Потім стали будувати незграбні потворні машини.

Згодом Татра перестала займатися випуском легкових автомобілів і зосередилася на виробництві важкої техніки і вантажівок.


Гарного відпочинку)))))
Немає коментарів:
Дописати коментар